LESSEN

TENNIS

PADEL

Bonuspuntensysteem jeugd

Via het systeem van bonuspunten kan een jeugdspeler bij TCD door deelname aan competitie een financiële tegemoetkoming krijgen van de club. We hopen o.a. met deze incentive spelers te motiveren om aan competitie deel te nemen.

• Voor spelers t.e.m. 18 jaar die interclub spelen bij TCD, dus ook hoofdlidmaatschap bij TCD bezitten.
  • Om aanspraak te maken op korting wintertraining via bonuspunten moet de speler al groepslessen gevolgd hebben de vorige winter en/of lente en/of zomer.
  • Aanwezigheid en inzet op training zijn doorslaggevend.
  • Aanvragen gebeuren uitsluitend via het online aanmeldingsformulier (zie onderaan de pagina).
  • De terugbetaling gebeurt in de loop van de maand november en wordt NIET afgetrokken van het verschuldigde lesgeld.
  • Verrekening gebeurt op basis van het moment van aanmelding. Later gespeelde wedstrijden worden niet in aanmerking genomen. Zorg er dus voor dat de aanvraag is ingediend nadat de laatste wedstrijd van het jaar is gespeeld.
  • Komen in aanmerking:
    • uitsluitend enkelwedstrijden,
    • wedstrijden en uitslagen (Ethiastoer – interclub) zoals geregistreerd bij Tennis Vlaanderen op het moment van aanmelding,
    • wedstrijden en uitslagen clubkampioenschappen zoals geregistreerd door de tornooileider van het clubkampioenschap,
    • Puntenverdeling:
      • 1. Deelnemen aan Interclub : 1 punt, gewonnen match 1 punt extra
      • 2. Deelnemen aan een tornooi : 1 punt, gewonnen match 1 punt extra
      • 3. Deelname clubkampioenschap : 1 punt, gewonnen match 1 punt extra
      • Maximum 75 punten te verdienen! 1 punt = €2,50
  • Alleen de wedstrijden in de categorie die aangestipt is (hieronder) in de aangifte worden gecontroleerd.
  • Uiterste aanmeldingsdatum is 31 oktober. We benadrukken dat laattijdige aanmeldingen NIET weerhouden worden (datum van online inschrijfformulier geldt).
Voornaam en achternaam van de jeugdspeler voor wie je de aanvraag indient

Rolstoelpadel

Wij bieden rolstoelpadel training aan op niveau! Recent hebben we enkele trainers opgeleid tot het geven van roelstoelpadeltraining op maat. Wil jij hier graag mee kennis maken? Schrijf je dan snel in via de link of contacteer mathieuloosvelt@tennisclubduinbergen.be

Professional